Alla inlägg under februari 2015

Av Emma - 15 februari 2015 20:27

mm nu i helgen har flyttlassen gått! Känns riktigt bra, trivs liksom redan i huset :)

Hundarna verkar nöjda o har redan kommit till ro, vi har ju varit här o renoverat en del så de kan ju huset redan...

Promenaderna däremot är spännande med nya dofter överallt!!

Av Emma - 6 februari 2015 13:32

tävling imorgon! Har tränat med mina fina flickor, klämt in pass lite hur o när som helst samt ett riktigt pass i veckan! Laddat, gått genom alla papper. Längtat med samma skräckblandade förtjusning som vanligt...!

MEN sista veckan har min RA, alltså min reumatiska sjukdom inte legat slumrande. Händer o handleder samt fötter har värkt o varit stela...med detta blir jag oxå sjukt trött.

Idag tog jag beslutet att strunta i tävlingen imorgon, för min egen skull, men oxå för hundarnas.
En matte som är olidligt trött, som har ont och kanske blir lättirriterad ska inte tävla. En matte som inte kan åka iväg och ha ROLIGT fullt ut ska stanna hemma.
För en matte som inte kan lägga positiv energi på tävlingen ska inte överföra det på hundarna, tävling ska vara kul och jag är tveksamt till om jag kan förmedla den känslan fullt ut imorgon så därför låter jag bli.
<3



får ta mina mediciner mot värk o stelhet på kvällarna o hoppas skovet blir kortvarigt :)

 

Av Emma - 1 februari 2015 08:39


  


Men HUR SJUTTON KUNDE DE BLI UPP O NER *asg*



mitt i flyttkaos med renovering i nya huset o packning i gamla så får man ta de tillfällen som ges.

körde ett pyttepass medan husse o lillhusse fixade frukost :P




Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards