Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Emma - 7 juni 2015 21:23

vilken dag.
Ena sekunden strålande sol.
Andra minuten riktigt öser regnet ner!
Så kommer solen och regnet, solen, regnet.. :)

Tog en promenad längs en för mig ny grusväg idag...
3km uppför i strålande sol..,



Och sen 3km nerför i regn!

När jag kom hem hade jag fått färg av solen, och blivit riktigt genomvåt av regnet...!

Under en av soltimmarna på em tränade jag lite med hundarna på baksidan, tränade "stanna" med Java. Både när jag kastade leksak och platsliggning när jag gick ifrån. samt följsamhet.

Upp mot huset ligger Decibel.
Just på fotot tränas hon i att vänta på sin tur ;)

Decibel tränade jag följsamhet i framförallt backa idag :)

Sedan tränade jag dem lite på
pallen oxå :)

Vackra duktiga mysiga flickor!

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards