Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

Det drar ihop sig!

Av Emma - 26 mars 2014 09:32

Jajamen!


Det börjar bli vår, krokusarna har knoppar i landet, tulpanerna har kommit upp en bit och solen

värmer när den är framme <3 

Cykeln har kommit fram, vilket både jag och Decibel gillar! Blir nog en tur på den idag efter jobbet, innan vi ska träffa andra och träna lite :)

Min tokfia blir lite lugnare att träna med om hon fått kuta av sig rejält innan ;)

Idag blir det blandad träning.

Skulle tro typ fotgående bland andra, fokus på mig bland andra men inga rena moment utan bara just

-här är matte och de övriga "skiter" vi i! träning!


Sen imorgon blir det rallylydnadsträning, om vädret är bra blir det hel bana annars kanske lite mer oplanerat...!


Nu drar det ihop sig till tävlingar! Har anmält oss till två dagar,

en dubbeltävling och en vanlig så tre starter är vi anmälda till :)

Ska bli kul o tävla igen, om en nervöst o gå upp i avancerad!! har en månad på mig att träna innan start så hoppas på att känna oss lite mer mogna innan dess... Målet är såklart godkända poäng men ja, vi får se hur långt det räcker i högerhandlingen och backadelen som är vår akilleshäl :P

Kul ska det bli som sagt, iaf :D'




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2016 22:26

Hunnit mycket med hundarna idag, ett varsit nw pass på dagen, som de båda tvärslocknade efter :) Sen nu ikväll blev de långpromenad med inslag av miljöträning...! Ihop med Malin o Bosco. Kupolen o norra backas handelsområde, in o gick lite ...

Av Emma - 2 april 2016 09:01

Dålig som sjutton på att skriva i bloggen! Tror inte jag skrivit om att jag o Decibel tävlat en gång i mästerklass igen efter ett års uppehåll, fick inte godkända poäng men hade en bra dag ...

Av Emma - 22 februari 2016 20:35


en sån dig där koppelpromenaden och efterföljande träningspass i följsamhet o stadga bara får mig att LE :) Java har en förmåga att ligga i framåt som om hon vore en travhäst med vinnarskalle när kopplet är på. Lös hänger hon runtomkring mig på la...

Av Emma - 6 januari 2016 17:53


snöööö vi älskar det! O nu har vi tagit fram dragselarna o testat pardrag. Dem går otroligt fint ihop mina två lurvöron, även om Java är lite mer framåt än Decibel som helst jobbar med fokus på mig. Jag har ju aldrig haft nån ambition o "köra in" dem...

Av Emma - 29 december 2015 15:34

trotsade min förkylning o knatade ut med hundarna på en rejäl tur i skogen :) Fick tips omen app i en fb grupp. Appen i sig var för krånglig anser jag, svårt o få till snygga bilder men denna blev i alla fall vacker ...

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards