Alla inlägg den 4 september 2014

Av Emma - 4 september 2014 19:38

Kört en timmes träning med mina vackra!
Gick en mästerklass bana med Decibel, hon är duktig men var lite seg idag...! För första ggn ;) blir nog bra o lägga in träning på lite annat igen oxå :)

Java var med för att miljöträna och försöka lära sig att inte dra o hälsa på övriga, duktiga jag tappade kopplet en sväng så lyckliga fröken drog till en kompis... Gha!
Nå väl, testade Java på pallen för bakdelskontroll, tanken var att få upp framtassarna. Gissa min förvåning när vi kunde gå fot runt åt båda håll på båda sidor :P -Så länge matte luktar godis tänker jag förstå allt hon vill!! Både pallen, sitta och ligga vid sidan, sitta framför och gå fint bredvid :)

Kort och gott! Underbara hundar att umgås o jobba med <3

Av Emma - 4 september 2014 08:24

Känns skönt o ha kommit igång med konditionsträningen, både för mig och hundarna :)

Här hamnade vi efter gårdagens kvällspromenad <3

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards