Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Emma - 14 januari 2015 21:52

trycker ner tangenterna lite igen, ventilerar mina tankar :P

Idag var vi iväg o tränade lite hund på en stor parkering. Rastade båda och sen fick Java sitta i bilen (hon satt tyst!) så startade jag men en IVRIG Decibel, några veckors träningspaus o hon studsar fram i yr glädje ;)
Efter en stund kände jag att jooo vi vill tävla snart!

Bör plats på hundarna och lät Java knata runt lite... Eller hon låg i med spänt koppel o ville nosa på alla fläckar, springa till de andra hundarna och helst klättra i snöhögar samtidigt!!
Försökte samla ihop henne o "släppa" henne, samla o släppa... Gå fot, sitta, ligga, stanna... Allt gick SÅDÄR... Skrattade o sa högt. Ne! Vi kommer INTE va redo om tre veckor även om vi skulle träna varje dag!

Så stod vi tvåbenta o snackade ett tag, Java kopplad. Kan ha pratat bort en halvtimme kanske... Så samlade jag upp henne igen o VIPS så gick hon fint fot, satt o låg, klarade stå och satt och låg så jag kunde gå runt henne...!
Mm så då kom tanken tillbaka.

Klarar vi att få fokus på en tävlingsplan?! Klarar vi att bli redo på de tre veckorna som är kvar?! Hmm tåls att tänka på!
Godkänt behöver vi inte få känner jag, men vill inte heller behöva lämna plan liksom :P

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards