Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Emma - 23 januari 2015 18:19

beställde hem hundmat från animail och passade på att ta hem en apportbock oxå.
Tanken på LK1 finns ju där, om än väldigt vakt.
Inte för att jag inte tror vi kan fixa det, för det tror jag, om vi tränar på det. Decibel är så villig o träna och gillar det så tror nog det går o lära in de momenten så. Mycket har vi ju redan. Men tycker det ser lite trist ut?! Samma moment tävling efter tävlingen... Jag förstår känslan av att vilja finslipa och få det perfekt, absolut. Och visst fan är det snyggt! Men JAG är nog mer för variationen som finns i rally lydnaden. Att komma till tävlingen och inte ha en susning innan om vad vi får för bana, vilka moment som ingår och i vilka tempon det ska utföras... Gillar variationen :)

Men fröet är sått, så får vi se om det får gro :)

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards