Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Emma - 4 mars 2015 21:12

ah mina härliga flickor imponerar på mig båda två! Så lättlärda, så intresserade, så roliga o träna med!

Idag har de letat godis i kartonger, öppna och halvstängda.
Samt så har vi fortsatt introducera doften -eucalyptus.

Nu förstår båda två att om de luktar på "smellern" med eucalyptus i så får man belöning, nu kan jag hålla den i hand bakom ryggen, åt sidorna och de söker sig dit för att kunna lukta och belönas.
Rätt bra tycker i alla fall jag, spec som det är 3e korta passet vi tränat detta <3

Efter träningen svängde jag in på en grusväg nära hemmet, parkerade o promenerade en stund så dem fick springa runt lite.

Nu sover båda gott <3



Decibel på favoritplatsen, deras egna soffa.
Sällskapssjuka Java sover i mitt knä :)

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards