Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Emma - 2 maj 2014 07:58

Igår morse sjöng jag en sång för familjen som sambon inte hört, som barnen lite vagt kände igen men som jag tror passar in klockrent hos oss snart, för idag är dagen här, dagen när vi utökar flocken med en till fyrbenting. En underbart söt liten springer spaniel. För många år sen och i många år drömde jag om en egen hund, hade väl adrig vågat drömma om att få ha två st underbaringar :)


Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
Om en strumpa är försvunnen
då har valpen den i munnen
Men det gör, men det gör, ingenting'

Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
Mitt i natten ska den stollen
upp och jaga gummibollen
Men det gör, men det gör, ingenting


Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
När posten kommer tar han brevet
man får gissa vem som skrev 'et
Men det gör, men det gör, ingenting


Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
Titta där står bästa skorna
De har märken efter klorna
Men det gör, men det gör, ingenting


Valpen min tycker om att ha skoj
Man får ha tålamod, oj oj oj
Får han gröt han bara gnäller
han vill äta karameller
Men det gör, men det gör, ingenting



Foto: Kristaras Kennel (www.kristaraskennel.se)  

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards