Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Emma - 4 maj 2014 18:11

Inte riktigt redo, omotiverad och utan förhoppningar åkte vi iväg tidigt jag och Decibel! Tävling, debut i avancerad klass!
Två starter gjorde vi idag, första flöt på helt oki men min överlyckliga lilla springare skällde en hel del! Vilket gör mig ofokuserad så jag chansade på mellan 60-70 poäng!
Tror ni man då blir mer än lycklig över 80!!! Poäng och en 6e placering av 20 startande?! :)

Start nr två flöt oxå ungefär lika bra och på tredje skylten klantade jag till det med räkningen! På backa ett steg, sitt, backa två steg sitt, backa tre steg sitt så hoppade jag över backa två steg och gick direkt tre steg bakåt andra backningen vilket gav -10!
Vi avslutade den rundan oxå på godkända 75poäng :D och en 11 plats.

Sååå nöjd med dagen men måste hitta en bra lösning på skällandet!!! Tips?!?!?!

Min vackra prinsessa

Haft en bra dag o träffat massa trevligt folk!!
Men nu skönt o va hemma med familjen igen, spec bebis ;)

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards