Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Emma - 22 maj 2014 22:16

Idag var vi lediga både jag och Rickard, och såklart Oliver från dagis. Vi åkte till svärfars stuga för att njuta av solen ute på i båten!

Härligt ute!

Fika måste man göra!

Ligger o slappar medan vi åker

Java?!
Ja hon är inte svår o miljöträna, hon såg sig omkring på båten, la sig ner o somnade när vi åkte och gick runt o kikade medan vi fikade, sen la hon sig o sov igen när vi åkte hemåt :)

Tillbaka i land ville både hundar och Oliver bada!!

Efter båt, grillat till lunch o altanhäng fot vi hem, lämnade hundarna och åkte sen o handlade blommor och ett KÖRSBÄRSTRÄD!

Mattes hund?! Ja jo men INTE när husse grillar!!


Haft en underbar dag! Men som jag saknat de stora pojkarna som ju tyvärr haft skoldag som vanligt... Vi ordnade dock myskväll hemma som lite kompensation!

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards