Alla inlägg den 10 november 2014

Av Emma - 10 november 2014 08:53

Det har varit skönt med helg, faktiskt inte bara för att "slippa jobba" för jag trivs ju på jobbet så har liksom inget problem med att åka dit :) 

Däremot är det såå skönt med helg för att man får mer tid på dagen, man har tid o vara i skogen när ljuset är framme! Att gå i skogen på kvällarna i mörkret gillar jag inget vidare,,, men på dagen älskar jag det <3


 

Här fick jag med mig hela familjen på en tur till skogen i helgen....!


 

selfie! jo jag var ju med jag själv oxå! 


 

och självklart de här två busarna! :)



  Är skönt o passa på att träna inkallnig, eller rättare sagt leka inkallning :) 



  Att jobba för att få en pinne är oxå roligt! 

LIllskruttans energi tar aldrig slut ;)


Börjar komma igång lite med Javas träning nu, hon går rätt fint fot, håller dock fortfarande korta stunder! HOn går helt oki i kopplet o drar inte alltför mycket. Hon börjar förstå att vi faktiskt inte ska hälsa på o leka med alla vi möter o kan faktiskt gå förbi o ignorera de flesta nu med stöd från mig. Hämta o apportera älskar hon o rusar iväg efter vad vi än kastar ;) Sitta vid sidan i fot är inget bekymmer och sitt o ligg när vi tränar det fungerar bra oxå! Hon är duktig o vill så mycket! :) Har anmält oss till en valp/unghundskurs, mest för att komma iväg o träffa andra hundar i samma ålder samt få in lite mer träning bland andra hundar. Ska bli riktigt roligt, känner ju dem som håller i det och det är trevliga människor :)




Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards