Alla inlägg den 23 november 2014

Av Emma - 23 november 2014 16:46

Phu! Valpkurs med en superpigg framåt Java som idag tycktes tänka
"-matte? Hon är ju alltid i närheten! Jag skiter i henne och håller fokus på dem andra ROLIGARE två o fyrbentingarna!"

Nästa gång laddar jag med godare godis samt leksak så får vi se om jag kan bli populärare :)

Nå väl, SÅ ILLA var det inte, nog var hon MED MIG oxå men OJ vad hon är nyfiken o vill fram till allt o alla! Älskade lilla bus!

Testat mer med klickern och gillar't! Ska nog försöka köra mer med det!
Java har idag återigen visat prov på lättlärdheten! Testat lära in handtarget med hjälp av klicker. Behövdes inte mycket för att hon skulle förstå principen dutta på handen med nosen för att få klick o godis :)

Så har vi pratat nosework! Ska nog köpa hem lite burkar o börja leta dofter trot jag, båda flickorna gillar att använda näsan så förmodar att det är något vi kan ha roligt med, kanske utveckla till kantarellsök i framtiden så husse blir nöjd ;)

Ne nu slappa o sen gratta min älskade "lillskrutt". Martin blir 14 år idag! Tiden rusar iväg men jag glömmer aldrig glädjetårarna och all kärlek som rusade genom mig den dagen, dagen då min lilla son såg dagens ljus o lades upp på min mage. Herregud vilka känslor man har för sina små! <3

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards