Alla inlägg den 15 november 2014

Av Emma - 15 november 2014 09:55

Åh vad jag måste införskaffa en ny KAMERA. min gamla som tar riktigt bra kort, har blivit kass. bla så fungerar inte blixten längre =( 

Nu fotar jag mest med mobilen vilket iofs "duger" som vardagskamera för att fånga vissa tillfällen men med riktiga kameran kan man ju fånga "the moments" på riktigt! få fin kvalite och om man vill, göra förstoringar sen...


Här ligger Java och Decibel o myser ibland, kökssoffan får man vara på, även när vi andra äter. Perfekt ställe o ha koll på familjen från samtidigt som man inte är alldeles uppi maten o tigger ;) 

När jag fotade så var ju jag uppe o gick o dukade av bordet så då är de inte spec avslappnade men medan vi äter ligger de fint båda två o kan vara avslappnade.

   

De här fotona skulle ha varit fina tycker jag, om de varit i bra kvalite!! ska nog placera mina vackra här uppepå när jag har en riktig kamera igen o föreviga dem, för att göra en förstoring o ha på väggen! <3


Jag dukade av bordet, o töserna väntade o hoppades! och jo då, det blev lite kokt ägg kvar! Jag bestämde mig för att ha dem kvar på soffan tills jag lagt ägg i skålarna, och sen testa om jag säger varsegod därifrån o se om de går direkt till sina egna skålar ;) de brukar komma ner o ställa sig vid sina egna skålar direkt när det vankas något men nu sa jag

-Stanna när jag la upp.... för att liiiite mer få in stadgan i det hos Java, samt befästa vad just -Varsågod innebär :)


första testet att stanna så långt från skålen gick över förväntan, vi har ju tränat på -sitt -varsågod samt -stanna -varsågod i andra lägen, ex sitta o vänta på varsågod ibland när vi serverar maten, o stanna sen varsågod när vi kopplar lös i skogen :)



 

Tråkigt väder idag men en tur i skogen ska vi väl unna oss för det! Imorgon ska jag o Java iväg själva o kursa lite =)


ha en bra dag!

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards