Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Emma - 15 juli 2014 09:10

Läser om folk som tävlar på facebook, blir lite sugen igen själv! Är ju ett tag sen ;)

Frågan är bara, jag är ju sugen på att klättra upp i mäster. Vi har startat fem ggr med godkänt resultat i avancerad. MEN ÄR INTE helt klar med framåtsändandet, och bärandet känner jag. Tävlingen jag vill anmäla mig till är den 17 augusti, alltså en månad bort... HINNER VI!? Jag hoppas och vill tro det. Men samtidigt, känner jag mig inte klar så stryker jag mig, känner jag mig lite tveksam bara så kör vi väl o värsta som kan hända är en icke godkänd debut i mästerklass vilket liksom ändå inte känns jättekatastrofalt :)

I september är det exakt ett år sen vi första ggn testade på att tävla, o lite mer än ett år sen vi lärde oss att rallylydnad existerade! Känns roligt att vi klarat de 3 första klasserna o är på väg in i den sista inom ett år jag och min bästa vän! Underbara samarbetsvilliga locköra!


vår tävlingshistorik:

Resultat rallylydnad

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards