Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Emma - 25 maj 2015 21:37

kände inte alls för o motionera idag men hade bestämt mig tidigare för att jag ändå skulle!
Fick bli korta 2km vändan men joggade den, hundarna kan va lösa halva vägen ungefär o då sprang o rejsade de sen fick de springa fint vid sidan. De blir mycket tröttare när de springer kopplade än lösa så är ju nyttigt även för dem även om jag inte orkar springa spec långt...

Efter turen så tränade jag Java på framsidan och sen gick jag in o duschade Decibel.

Nej... Det är INTE kul o duscha... O det är Nästan än värre att schampot ska VERKA ca 10 min... Hur kul är det liksom ;)


Nå vare sig hon vill eller inte så måste duscharna skötas för eksemens skull...

Drar ihop sig till tävling, blir spännande o se om vi kommer vara på samma planet eller ej *skrattar*

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards