Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Emma - 30 maj 2015 19:44

inställd tävlingsdebut med Java, igen.
Känns riktigt tråkigt!
Lagt ner många timmar i många korta träningspass för o komma så vi känner oss redo igen!
Tog ett pass på klubben o gick några hela banor bland annat folk i förrgår, Tog ett pass hemma med bara
massa korta snabba moment
igår och hon var
SÅ FIN!
Kände mig laddad till tusen!

Men blir inget imorgon för idag fick vi lov o åka in med Sebastian till sjukhuset och kvar blev vi...
Så tillbringar kvällen, natten o förmodligen fler dygn framöver här för o försöka få undan utslagen och utreda varför de kommer... "Bara" helt av sig självt? Biverkning av nya medicinen?! Ah just nu vet vi inget...

Mig gör det inget o vara här, jag är på rätt plats för när sonen är sjuk är det hos honom jag helst vill vara.
Men visst känns det ledsamt att inte kunna tävla imorgon, hade hoppats på att bli avbytt under dagen så vi kunnat åka eftersom det är på hemmaplan, för att sedan åka in efteråt men icke...

Förra tävlingen vi var anmälda till både jag o Java och jag o Decibel fick vi stryka oss från pga min sjukdom (reumatism) då jag var sämre och hade ont o ingen ork just då... Och nu detta... Inte meningen att vi ska tävla i år kanske?! :(




Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards