Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emma - 7 februari 2014 11:09

Förkyld, inte spec mycket egentligen, lite hostig men fruktansvärt tung i skallen! Har legat på latsidan och försökt kurera mig under veckan, inte blivit långa promenader och inte så mycket momenträning och hinder som jag hade planerat... Imorgon lördag är det innebandymatcher för mina stora grabbar, Martin på fm och Sebastian på em, sen fika hos kompisar för mig o karln på kvällen. Blir inte mycket tid till motion av Decibel med andra ord, så får se hur energisk hon är på tävlingen på söndag :P


Ne dags o luncha, får bli en sallad till lunch då det blir tårta på jobbet på em ;)




Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards