Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Emma - 23 februari 2014 17:47

Idag har varit en härlig hunddag!! En långkörare i skogen på fm, bara jag och Decibel, kvalitetstid!
?

Riktigt blöt snö, var ca 5 plusgrader ute. Decibel tog ut sig rejält, för gå på stigar gör hon inte! Hon hoppar hellre runt i djupsnön ?

Undrar vem som gått här innan?! Ett rådjur måhända?!

Det "regnade" godis i skogen!

Är så skönt när jag och Rickard är lediga samtidigt så jag kan lämna barn hemma med honom och gå ut i SKOGEN o slippa vagnpromenader på tråkiga cykelvägar, o när de ser ut som idag är man extra tacksam! Snacka om isgator..!

På em blev det mer kvalitetstid för oss, träning! Fick med oss Sebastian oxå, kul! Tränade lite rally och hinder. Men lillskruttan ville inte sitta o ligga på blöt asfalt... Får hoppas vi slipper blöta tävlingar i vår/sommar ?

Nåväl roligt hade vi, nu blir de hemmamys resten av kvällen!!

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards