Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Emma - 21 februari 2014 10:24

Igår blev det en träningskväll igen, Decibel var mer än taggad, typ superspeedad! blev en del uppspelta skall och lite flängande. Men roligt hade hon, och jag med.

Slog mig helt plötsligt att det ju finns "spring" med i rallylydnad, och att det kan komma även på höger sida *skrattar* kanske dags o börja lägga in lite springande i högergåendet oxå :)

Finns ju typ hur mycket detaljer som helst o slipa på! En del detaljer är vi fortfarande på grovhyvling på, en del vanligt sandpapper och en del finslipningar ;) finns alltid något att träna vidare på och det är skitkul :D


Jag MÅSTE skärpa till mig när det gäller motionsbiten!

Visst blir det promenader, men för få långa och dessutom behöver jag bättra på mitt flås rejält!

Så borde försöka komma igång o springa lite med. Det gynnar ju även Decibel när jag kan ta mig fram fortare...


 

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards