Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Emma - 10 augusti 2014 10:56

En veckas semester på Gotland har vi haft. VARMT o soligt med lite inslag av två rejäla skyfall! 34 grader i skuggan varmaste dagen!
Gotland har många bra sidor och en av de bästa är hundvänligheten!!
Havet är tillgängligt även för våra fyrbenta även om man såklart ska ha dem kopplade och inte vara i värsta folkmassan! På en uteservering kom till och med kyparen ut med en filt åt en hund så den slapp ligga på backen <3
Vid några av stånden på medeltidsmarknaden fanns vattenskålar med skylt "för hunden" Jag älskart!!
Sen fick våra pälsklingar vara en del i stugan istället då det helt enkelt var FÖR varmt ute i trängseln, de hade det helt enkelt bättre där då och då!

Mina icke badälskande hundar upptäckte havet! BÅDA badade o njöt av det!! Java jagade vågor och simmade en hel del och till och med Decibel simmade frivilligt :)

Nu är vi hemma igen och igår trimmade jag Java för första ggn, har klippt tassarna lite förut men nu tog jag svans o huvud oxå. Från rufsig valp till vacker unghund på direkten :) inget toppresultat kanske men fullt godkänt enligt mig själv ;)

Även Decibel fick påhälsning av trimmen :)

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards