Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Emma - 12 augusti 2014 21:50

Velar fram och tillbaka! Tävla eller inte tävla på söndag...
Decibel har varit väldigt påverkad av den varma sommaren så träningspassen jag hade tänk mig har uteblivit, eller det har blivit några få på framåtsändande men långt ifrån som jag hade planerat :/
promenaderna har varit KORTA och hon har haft fukteksem så har inte velat fått henne o svettas Nu har hon börjat löpa...
Ovanpå det är jag själv inte på topp med ett skadat finger.
Någon form av köttig knöl kommer upp ur ett hål i ringfingret. Vidrigt värre, ömt och vätskande samt blöder då och då... Ska till en handkirurg på fredag och kolla upp det... Skulle kunna tro den "köttiga klumpen" behöver skäras bort och hålet sys eller tejpas ihop...

Så känner mig inte jättemotiverad med allt sammanslaget att tävla och debutera i mästerklass... Samtidigt så är det ju alltid roligt väl på plats och det sämsta som kan hända är ju icke godkända poäng liksom ;P

Ska testa ett rejält pass imorgon och ta beslut efter det...!


Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards