Alla inlägg den 3 november 2015

Av Emma - 3 november 2015 18:08

för många är det självklart,
men inte för alla!
Jag har mina hundar försäkrade.
Tack o lov!
Notan för operationen allt som allt slutade på ca 30.000kr (!)
DET är stora pengar!
Med självrisk som är både rörlig och procentuell samt med avdragen självriskrabatt får vi själva stå
för ca 5000kr.
Ja. 5000 kr är oxå sjukt mycket pengar. Men de pengarna är lättare o få fram än 30 i alla fall...
Och de pengarna är hon lätt värd våran älskade Decibel.
Känslan när hon kom in i rummet när jag var o hämtade henne framkallade nästan tårarna.
Oj vad man älskar sina djur!
Jag är glad att jag är van sjukhusbesökare o kan hålla mig lugn o trygg med hunden under allt men när man fick krama om henne efter denna oro kände man hur spänd jag varit sen jag lämnade henne igår...

Nu blir det några lugna veckor för Decibel innan vi långsamt
startar om oss.

<3



Av Emma - 3 november 2015 09:16

Fått samtalet från veterinären som opererat Decibel.

Operationen gjordes inatt och har gått bra.

En livmoder förstorad 3-4 cm och varfylld.

Hon har antibiotika och smärtstillande, men har ätit lite o varit ute o rastats.

Hon är efter omständigheterna pigg o får om inget tillstöter komma hem i em <3


Ska bli så skönt o hämta hem henne! är så tomt direkt o skönt o få han henne hos sig när man är orolig!







Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards