Alla inlägg den 26 november 2015

Av Emma - 26 november 2015 19:42

I helgen kopplar vi loss! Dags för första fortsättningstävlingen med Java! Blir spännande o se om det funkar...!

Idag var vi i ridhus för andra ggn o tränade. Gick en fortsättningsbana två ggr och det gick SÅ BRA! Skön känsla inför lördag :)
Sen gäller det ju då att Java vill som idag och att JAG är tydlig o noggrann o inte styrs för mycket av nerverna för att det ska lyckas :)

Hade självklart Decibel med mig oxå. Hennes mage ser fin ut efter operation, så skönt!
Däremot har hon fått lite svamp i ena örat när hon haft tratt så nu jobbar vi på den biten...
Gick banan en gång med supertaggad liten D. Sen körde vi lite stanna träning, samt framåtsändande.
Bra känsla även med henne och såå tråkigt med mediciner o krångel som stoppat oss från tävlan ett år nu...

Underbara flickor
<3

Foton från förra året

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards