Alla inlägg den 9 november 2015

Av Emma - 9 november 2015 21:11

En timmes ridhusträning bara svischade förbi! Första fortsättningsbanan gick över förväntan! Så gick vi en gång till efter lite paus o DÅ upptäckte hon BOLLEN. Där... Mitt i banan... Alltså matte, TITTA! BOLL! Nån har tappat den, GE MIG! Snääälla får jag?! Halsen var lång, huvudet vänt mest mot bollen o hon gick halvdan fot i slowmotion! MEN hon hängde med mig!

Jag körde fullt ut. Utmanade. Tränade moment taget ur luften bredvid bollen. Sprang fot förbi, sprang o satte henne bredvid osv!
O jodå! Sen släppte hon den o var MED MIG IGEN! Älska denna energi det ger att känna att det lyckas!
Nästa gång vi ska träna blir det leksaker utspridda här o där :)

Jobbade en del tempo oxå, sprang i spåret runt ridhuset med Java fot. Stannade o la henne, spring, stanna ligg...., sen spring, snurr. Spring snurr... Osv.

Kul, riktigt kul, träning!

Malin o Dexter var med. Gick riktigt bra där med och Dexter såg ut o älska träningen :)

Av Emma - 9 november 2015 17:37

ridhus bokat ikväll, fortsättningsbana med alla våra svagheter utskriven och skyltar ihoppackade! Frestelse i form av boll (Javas passion i livet) och blodpudding blir spännande o testa :)

Peppad!!

Decibel blir hemma förstås :(

Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards