Alla inlägg den 7 november 2015

Av Emma - 7 november 2015 09:52

      

mörkt, dimma och regn under vägen ner till Fagersta o regnet öser fortsatt ner väl på plats...!
Rasta några korta vändor o värma upp med bara fotgående i regnet med Decibels allt för stora täcke på sig!
Sydde det lite stort o Decibel så det ska täcka bra o på lillflickan är det gigantiskt, måste sy eller köpa ett åt Java med!



Fick starta som nr 3...!
Tänker inte sia om poängen så här nu när jag skriver innan jag fått dem men säger Nja!
Jag gjorde fel i 1,2,3 steg bakåt så förmodligen en tia där (var på väg o ta tre steg istället för två bakåt o snubblade fram med den foten igen så vet inte om jag räddade upp det eller inte?!) Java satte tassen på en skylt så typ en trea där... Tja lite sträckt koppel, en väldigt sen ligg... Osv
MEN mindre NOS än vanligt!
Det tar sig <3

Texten ovan sträcket skrivet innan facit och texten nedan sträcket skrivet med facit i hand :P

-------


Med facit nu då?! 

Tänker inte säga mer än att jag borde filma mig när vi går, för tydligen går vi bättre än vad jag själv tror.

VARENDA gång!


en 2a placering av (tror jag) 31 startande! 


*lycklig*



   





Presentation


Om du tycker om hundbilder, att läsa om träning o tävling i framför allt rallylydnad men även spår och annat bus!?

Välkommen :)

Mer info om mig och mitt val av hundras i presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards